Skip to main content

bestie :))


Haluuuuuuuuuuuuuuu :)) Lame tak tak updatedkan? eh yeke? HAHA padahal bru bpe hr kan. haha. So today class aku late skit. Around 2.30 camtu. Bt td aku gerak dr rumah around 11. Eh..eh..eh..! Before 11 la! Dlm 10.30 camtu, HAHA. Then tunggu minah sorang ni kt lrt Wangsa Maju. Lame gile ok aku tunggu! haiya! Nak tahu pkul brape minah tu smpai?? Pkul 11 lbih cmtu bru sampai. Ntah brape belas train da lalu lalang dpn aku ni. haha ngek btl ! Hehe. Bile die smpai je mcm biasela die bg muke comel die kt aku. haha. Haih Nna oh Nna.. :) Die da smpai ktorang pn naikla lrt to KLCC. Saje nk singgah sbb aku nk gi Chamelon jap. Then smpai kt sane tak jumpe plak ape yg aku carik. Haih sabo jela. Da tibe wktu lunch aku and Nna serbula foodcourt die yg kt ats tu. For surela ramai manusia sbb wktu luch kan. hehe. So we decide nak mkn nasi goreng sweet & sour fish sbg menu tgh hari td. hehe. Sedap weh!!

Nasi Goreng Masa Depan !
tada....haha

Hehehe yummy! Memang kenyangla an ble da bedal bnde ni. hehe. Hati pn senang :) Tapikan aku nk bagi name "Nasi Goreng Masa Depan" la sbb time makan nasi ni ktorang borak pasal mase dean. Hahaha. Tak blh blah ok , HAHA. Time ni ktorang borak ape plan ktorang after ni. Macam aku insyaallah ade rezeki aku nk sambung wt degree. Insyaallah :) Pastu aku tibe2 teringat si Musuk aku bgtaw aku hari tu nak bertunang ble umur aku da 23 tahun nanti. Memang terkejut aku dengar. HAHA. Sebab that time aku blaja lg ok! Si dia ckp bertunang smbil blajala. Hahaha. Gila! hahaha. Tapi if btl camne? Ha....habisla. hahaha. Padan muke aku! hehe. Tak pe. Ade jodoh insyaallah :) hehe.


Eh taknakla cite abt that. Malu ok ^_^ Lepas makan kitorang ronda2la. As usual kt KLCC kedai die mmg boring. Tak mcm Pavilion, BEST! Apetah lg OU, SUPER BEST! hehehe. Kankankan?? Sape yg gile shoping
and berjalan mesti taw punye :) Ble da bosan round dlm KLCC ktorang saje gi taman die plak. Almaklumla masing2 tht time bwk baby masing2. hehe. Haaa BABYYYY??? Kau da gile?? Bukan anakla! hahaha. CAMERA ok ! hehehe. So ape lg sajela plih port best skit and sje shoot , hehe. Itu mmg hoby! hehe. If tak suke camera takkanla ktorang amik course Multimedia kan. Memang kne gile camerala. hehe. Aku snap pic Nna and die snap pic aku. Ha baguslakan? hahaha. Well ni hasil2 keje kami. Padahal xdela cantik mane pun. hehe. Saje je hobby :)














Comments

  1. yeaaaahhh shopping di sanaa mmmgg heaveeennnn!
    KLCC mmg biasa biasa jee,saja nk attrct tourists.hehe.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Part 1 : Kronologi Bersalin First Baby , Aryan Rizqi

Assalamualaikum, Actually semalam Ella dah type panjang lebar tau tapi disebabkan mata ngantuk so plan nak continue pagi nanti. Sekali bila bangun je bukak blog, all gone. Haha! So cite dia Ella kena type semulalah storynya ye. Here we go~ 23 April 2018 5 pagi Masa ni Ella terjaga dari tido sebab nak terkucil. Almaklumlah dah hujung2 mengandung ni dia punya rasa nak terkucil tu lain macam 🙈 Perlahan-lahan turun katil dan terus ke toilet. Bila dah settle nak sambunglah tido kononnya. Baru je baring, baru je nak betulkan posisi badan, sekali ada bunyi 'pulp'. Hmm pelik, bunyi apa ek? Tetiba rasa mcm basah sikit kt bahagian bawah. Then slowly bangun dari katil and pegi toilet semula. Bukak je panties, dekat pantyliner tu basah (air ketuban) + campur lendir darah sikit. Okay itu tandanya dah sampai masa! Terus dada mcm berombak sbb cuak, terkejut sbb first time and mcm2 lagilah perasaan masa tu haha. Slowly keluar toilet, kejutkan husband. Omg reaksi husband punya kelam kabut

UniKL's Photo Shoot Project

Assalamualaikum..malam ni bosankan? hehe well seriously bosan mlm ni. Now tgh mencari idea di depan pc sambil menghirup nescafe mocha panas and sambil tu mate tertinjau2 bb di sebelah HAHA. Boleh? hehe. Petang tadi lecturer i baru emailkan gambar yg photoshoot semalam. What i can say abt that pic? Ade yg wow i like! and selebihnya nak gelak kuat2 sebab muke i nmpk mcm bukan i. hahahaha klaka je. At first mmglah neveskan. Tipulah tak khennnnnnnnnnnnn hehe. So memandangkan malam ni kebosanan tahap melampau bttr i update blog kan hehe. Ok nnt i tunjuk uolls gamba ktorang shoot hari tu. Ade byk but yg mane sesuai jela k yg i bg hehehe. Before that meh i cite sikit photoshoot tu utk ape act. Photoshoot tu under UniKL punye project yg diberi name UniKL's Photo Shoot Project. We all dipilih oleh our lecturer utk join photoshoot ni. So ade 6 students yg dipilih. Alhamdulillah i'm one the them hehe. So photoshoot tu utk promoting unikl. Its for unikl future marketing or promotional mate

My pregnancy journey

"Apabila seseorang perempuan mengandung dalam rahimnya, maka beristighfarlah para malaikat untuknya. Allah SWT mencatatkan baginya setiap hari dengan 1000 kebaikan dan menghapuskan darinya 1000 kejahatan." Assalamualaikum  ♥ Subhanallah...betapa mulianya seorang wanita yang hamil ni kan? Syukur Ella dapat merasai setiap detik mengandungkan Aryan. Alhamdulillah my pregnancy journey went well sampai keakhirnya cuma 1st trimester tu je yang dilanda alahan. Syukur jugak alahan masa 1st trimester je, ada preggy mom tu alahan teruk sampai 3rd trimester. Masuk je bulan pertama mengandungkan Aryan, muka Ella naik allergic. Dulu sebelum pregnant pernah jugak kena macam tu alahan resdung. Tapi once pregnant je naik balik plus makin banyak almost 1 muka tau! Tu memang alahan yang paling teruklah Ella pernah kena. Dia punya gatal, miang sampai tak boleh nak tido malam. Siap menangis sebab tak boleh nak tido. Rasa nak garu je 1 muka sebab gatal ya amat. Sampai nak tido kena