Skip to main content

Event...

Ok memandangkan color tema event U aku ni kaler hitam , merah & putih aku pn gunela font color merah :) hehe. Well sory ok da lame xupdated. Bukan ape biasela sbok itu ini. Ceh mcmla sbok sgt kan? hahaha. Bt mmg sbok pn. Semalam tak payah ckpla mmg balik2 je aku da penat. First time tdo awl plak tu. Ble BEBEH i call mlm2 nak gayut aku da dibuat mimpi da. Jwb call pn mamai je. Haih sian BEBEH aku.

To my BEBEH , sory ye syg smalam i ngantuk sgt. Mlm ni pun xtawla i tlelap lg ke tak. haha. Miss u la bebeh! :)


Semalam ok lg takla pressure sgt even kne
perform dance utk class mandarin. Well class aku dpt no 2 je. haha okla tu kan. Class mandarin aku xla rmai walhal dlm kelas nmpk mcm rmai. Tp act tak , HAHA! The other class yg mcm rmai BANGAT ! Bsides performance dorg not bad la. haha ckp mcm org jeles. *tetibe


Hari ni tugas aku memang mencabar kesabaran dan keimanan btl. Haih berapi je aku ble ingat balik. Da bri lynn baik pn xpsl2 kne serbu. Mmg c*&%^$ btl ! Ni yg aku mrh ni. ha. Time tu aku tgh sbok uruskan bdk2 yg nak perform. Hebohla pegi carik group ni pastu group lg 1 then group lain spaye dorg ni xbsepah. Bar
u je melepaskan lelah kepenatan kt tpi tu dtg sorg participant ni kt aku. Dgn muke die yg mcm l*&%$#t(sbb group die kne cat muke sbelah) tu dtg kt aku then trus direct sound aku sbb dorg perform lmbt. Hamboi! Berani btl nk sound aku time2 camtu. Act first mmg aku cool sbb aku pk tugas aku tu mmg perlukan ksbrn. Tp ble die stat ckp mcm tu mmg aku pns. Die blh mrh2 aku sbb amik mse dorg bykla , sbb janji melayu mmg mcm ni la and mcm2la. Ewah..ewah..ewah..sedap je mulut ko bcakap eh jantan? Ko ingt bnde tu sume aku yg incharge ke? Sedap je nk mrh org walhal die participant je kot. Kemain plak nk sound2. Lpas tu blh die ckp kat aku cmni. Kau ingat kitorang suke ke pkai cat2 kt muke ni cmni. Rimas taw tak ! Mmg aku bengangla kan. Group die yg nk pkai cat bodoh tu mcm tu nk mrh aku buat ape? Aku bkn ade kne mngene dgn cat bodoh tu pn. Ikutkan hati aku nk je ckp , Kau ingat aku suke sgt nak arrangekan group korang ni? Ikutkan hati aku bia je korang ni bsepah mcm ank ayam ! Tapi sbb aku pk tugas aku and aku da di amanahkan tugas tu so aku maniskan je muke even aku kne sound dpan group dorg. Da puas sound aku blh die tnye aku cam tak muke die. Die kate if tak cam bagusla then die blah. Mmg mampus ah aku tak cam kan? Mmg aku cam ah! ( Mrh btl nih! HAHA) Then mse nk pggl dorg perform tu mmg ade kelam kabut skit. Pastu aku bengangla aku pn suh crew2 yg lain pggl group td tu suh perform tht time. 1 of the gurls ckp yg dorg xckup org. Xckup org la plak kan? td mcm sakai sgt nak perform sgt. Sakai malaun ke? mcm org xpnah perform sbok sgt nk perform cpt. Group lain xkecoh pn. Sumpah aku xphm. Aku bengang aku gi kt dorg and ckp , Ha tadi korang nk perform sgtkan? Ha skang org da panggil ha pegila perform. haha. Time tu jugak minah tu buat muke l&^%$#t die kt aku. Smpai time dorg nk perform. Tunjuk muke busuk kt aku. Ingt aku nk lyn? pegi mampus. Aku buat tugas aku. Ko nak crik psl mmg aku aim muke ko. Smpai dorang perform aku aim muke minah and mamat ni. Terutama si mmt ni. Td bkn main tunjuk hero kt aku tp ble perform tunduk je mcm muke kau hensem sgt ! Aku ingt kau hebat sgtla. Penyanyi utame ke aku tabik gakla nak tnjuk hero dpan aku. Ni nyanyi kt blkg. Dahla pendek. Mmg aku aim muke kau kt U wahai mmt. Aku pn da report kt ketua event aku and die akn carik bdk tu and nk bdk tu bersemuka dgn die sndri. Ha mmg kau kenela kan ! Padan muka. :p

Tapi nsb baik event tu brjln dgn lncr. B
sds dpt pujian dr lecturers2 and ktorang mmg hapy. Btw thanks to all Cultural Carnival crews sbb try bg yg sehabis baik utk makesure event ni success. Korang mmg sporting gile and mmg best. Yg penting sume GILE CAMERA ! hahaha. And thnks to lecturers yg tlibat spcly Miss Jan :) Next sem akn ade lg , insyaallah :)






btw act ade lg yg 2nd day punye bt aku upload later eh? penat dah nite :)

Comments

  1. I'm sorry on behalf of my group members. You shouldn't take it hard ok. Sorry again. :(

    ReplyDelete
  2. xde sory sory, ckp ngan org yg sound tu jupe ngan aku. aku betulkan balek ape dia ckp tuh.

    ReplyDelete
  3. wowo rilek bro. aku pn x taw spe yg dmksdkn.
    ak mntk maaf bg phak dia sbb team cat muka tu team aku.
    sori bro. aku xda niat jahat pn. sori skli lg.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Part 1 : Kronologi Bersalin First Baby , Aryan Rizqi

Assalamualaikum, Actually semalam Ella dah type panjang lebar tau tapi disebabkan mata ngantuk so plan nak continue pagi nanti. Sekali bila bangun je bukak blog, all gone. Haha! So cite dia Ella kena type semulalah storynya ye. Here we go~ 23 April 2018 5 pagi Masa ni Ella terjaga dari tido sebab nak terkucil. Almaklumlah dah hujung2 mengandung ni dia punya rasa nak terkucil tu lain macam 🙈 Perlahan-lahan turun katil dan terus ke toilet. Bila dah settle nak sambunglah tido kononnya. Baru je baring, baru je nak betulkan posisi badan, sekali ada bunyi 'pulp'. Hmm pelik, bunyi apa ek? Tetiba rasa mcm basah sikit kt bahagian bawah. Then slowly bangun dari katil and pegi toilet semula. Bukak je panties, dekat pantyliner tu basah (air ketuban) + campur lendir darah sikit. Okay itu tandanya dah sampai masa! Terus dada mcm berombak sbb cuak, terkejut sbb first time and mcm2 lagilah perasaan masa tu haha. Slowly keluar toilet, kejutkan husband. Omg reaksi husband punya kelam kabut

UniKL's Photo Shoot Project

Assalamualaikum..malam ni bosankan? hehe well seriously bosan mlm ni. Now tgh mencari idea di depan pc sambil menghirup nescafe mocha panas and sambil tu mate tertinjau2 bb di sebelah HAHA. Boleh? hehe. Petang tadi lecturer i baru emailkan gambar yg photoshoot semalam. What i can say abt that pic? Ade yg wow i like! and selebihnya nak gelak kuat2 sebab muke i nmpk mcm bukan i. hahahaha klaka je. At first mmglah neveskan. Tipulah tak khennnnnnnnnnnnn hehe. So memandangkan malam ni kebosanan tahap melampau bttr i update blog kan hehe. Ok nnt i tunjuk uolls gamba ktorang shoot hari tu. Ade byk but yg mane sesuai jela k yg i bg hehehe. Before that meh i cite sikit photoshoot tu utk ape act. Photoshoot tu under UniKL punye project yg diberi name UniKL's Photo Shoot Project. We all dipilih oleh our lecturer utk join photoshoot ni. So ade 6 students yg dipilih. Alhamdulillah i'm one the them hehe. So photoshoot tu utk promoting unikl. Its for unikl future marketing or promotional mate

My pregnancy journey

"Apabila seseorang perempuan mengandung dalam rahimnya, maka beristighfarlah para malaikat untuknya. Allah SWT mencatatkan baginya setiap hari dengan 1000 kebaikan dan menghapuskan darinya 1000 kejahatan." Assalamualaikum  ♥ Subhanallah...betapa mulianya seorang wanita yang hamil ni kan? Syukur Ella dapat merasai setiap detik mengandungkan Aryan. Alhamdulillah my pregnancy journey went well sampai keakhirnya cuma 1st trimester tu je yang dilanda alahan. Syukur jugak alahan masa 1st trimester je, ada preggy mom tu alahan teruk sampai 3rd trimester. Masuk je bulan pertama mengandungkan Aryan, muka Ella naik allergic. Dulu sebelum pregnant pernah jugak kena macam tu alahan resdung. Tapi once pregnant je naik balik plus makin banyak almost 1 muka tau! Tu memang alahan yang paling teruklah Ella pernah kena. Dia punya gatal, miang sampai tak boleh nak tido malam. Siap menangis sebab tak boleh nak tido. Rasa nak garu je 1 muka sebab gatal ya amat. Sampai nak tido kena